isteri beranak batu.

assalam..berbalik pada cerita hari tu.saya jadi seorang yang agak pengecut.everyday abang saya akan temankan saya tido.ish3..una truk..btw.saya ada satu cerita untuk dikongsi,cerita ni bukan rekaan semata-mata dan tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang sudah mati,terpulang lah pada anda untuk percaya atau tidak.kalau nak kata saya menipu sememangnya tidak sebab perkara ni memang fakta.perkara ni berlaku masa saya tingkatan 2 or 3..saya pon da lupe..ok straight to the point.my father die pandai dalam rawatan islam ni.so saya pun pernah tengok cara-cara rawatan ni dilakukan.orang kena sihir,saka,rasuk tapi antara rawatan yang pernah saya lihat ada satu yang paling teruk iaitu,perempuan beranak batu.ceritanya macam ni.ada pasangan suami isteri ni mengadu. setiap kali bersama isteri,suami merasakan sesuatu yang keras dibahagian rahim,kejadian ni membuatkan rumah tangga mereka hampir goyah..bila disiasat rupa-rupanya si isteri kena sihir kerana ada orang cemburu dengan kebahagiaan rumah tangga mereka..ada 3 biji baju yang dikeluarkan dari rahim si isteri dan saya pon tengok macam mne saiz batu 2,agak sederhana besar..macam batu sungai jugak,berwarna hitam..keadaan masa isteri tu keluarkan batu 2 pun agak mengerikan dan saya ada rakam but x nak tunjuk takut nanti korang lak yang pengsan especially lelaki nanti x larat sesape nak angkat lagi2 kalo saiz badan macam artis biggest loser

4 comments:

Ega said...

Saya juga agak pengecut dengar ceritanya, serem. Gak terbayang, bagaimana sakitnya keluarkan batu itu ya. Salam kenal Husna,.. :)

Nuril Husna Azman said...

haha..memang sakit..isteri itu pun mengerang..salam perkenalan juga..nice 2 know u n thnks 4 visit my blog.

syafiq said...

woit..truk nye..mesti sakit an..aku yang bace pon ngeri

Nuril Husna Azman said...

memang sakit pun..sakit gler2..hoho