pandangan mata..

cinta itu indah dan kadang kala menyakitkan.terpulang kepada sang hati..oleh itu janganlah kita membenci sesiapa kerana mungkin suatu saat nanti kita akan mencintai orang yang kita benci dan janganlah kamu terlalu mencintai pasangan kerana satu saat nanti kamu akan membenci pasanganmu walika pasangan kamu seorang yang sempurna dimata kamu.Dalam bercinta pelu banyak toleransi,harus saling mempercayai dan memahami.jika semua itu tiada,tidak bahagialah kamu.Kamu semua boleh jatuh cinta termasuk saya,erm saya hampir2..nak tahu siapa.rahsia!.yang pasti dia baik.

apa motif saya wat entry ni.hehe..ok2 la.saya nak taip sesuatu.baca je tau

lelaki merupakan hamba yang dikurniakan oleh allah untuk wanita dan wanita diciptakan allah untuk lelaki,namun kita masih ada batas selagi belum bergelar muhrim.Apabila seorang lelaki itu bertemu seorang wanita .Mata si lelaki akan tertumpu dibahagian rambut,oleh sebab itu,tutuplah rambutmu.Kemudian mata mereka akan turun pada wajahmu,oleh hal yang demikian tundukkanlah wajahmu agar tidak menimbulkan fitnah.Seterusnya paNdangan si lelaki akan menjurus ke arah leher,itu menandakan si wanita harus melabuhkan lagi tudung dan janganlah memakai tudung sekadar syarat untuk menutup rambut.Setelah itu mata si lelaki akan turun ke bahagian dada,maka dengan itu labuhkan tudung sehingga menutup paras dada atau jangan menampakkan bentuk kamu itu dong..hehe.Selepas itu mata si lelaki akan tertumpu pada susuk tubuh badan si wanita iaitu dibahagian pinggang,oleh kerna itu,janganlah memakai pakaian yang boleh menampakkan susuk tubuh mu itu.Seterusnya di bahagian hump dan drumstick oleh kerna itu dong tutup lah bahagian tersebut dan janganlah menampakkan kaki kamu yang menggiurkan itu,bisa runtuh dong iman si lelaki. Tuntas bicara,wanita diciptakan mempunyai bentuk tubuh dan lelaki macam straight line.Wanita merupakan dugaan untuk lelaki.So Lelaki sebagai pemimpin,didiklah wanita agar tidak alpa akan duniawi
bukan sengaja nak buat entry ni.cuma buat peringatan untuk para wanita agar menutup aurat daripada pandangan lelaki.Tak salah kan kalau saling mengingati..

5 comments:

cheqwa said...

setuju!nice entry .keep it up ^_^

Cerah Jeff said...

jgn percaya kat laki,kalo dorang mintak couple,suh diorang masuk meminang terus,kalo dorang serius, dorang akan wat tapi kalo dorang main2,dorang akan tarik diri ^^

QaRr JaliL said...

baik..saya sebagai lelaki akan..mendidik wanita supaya agar tidak alpa dgn duniawi..( ayat baik punye ) .hehe

Amri Dellan said...

betul, itu xdpt dinafikan...:)

jemput singgah sini...
http://shinichiemre.blogspot.com/

Nuril Husna Azman said...

haha...yerp..ade2 je korg ni..tak sangka korg pon sokong..thanks for comment