Pening kepala menanda kertas.

Assamualaikum.N.H.(nuril husna) IN THE HOUSE.Wazzup2.

Aku baru lepas layan filem korea.Aku tengok mak aku dah meleleh-leleh ayor mata menahan sebak didada.Sedih sangat ke cerita itu sampai menangis bagai nak gilo.Papepun,sebagai wanita yang berjiwa kuat dan mantop!.Aku takkan gentar.Sekarang aku nak cerita masalah budak sekolah menengah.Menanda kertas peperiksaan dorang merupakan perkara paling melucukan dalam hidup aku. Lain yang soalan tanya lain yang dijawab.Ape kejadahnya yo!.

Baru-baru ni aku menanda kertas tingkatan 4.So seperti biasa,aku akan tarik nafas dalam-dalam dan hembus bagai nak gian.Aumm..korang ade bau busuk tak.Bau apelah itu .Nafas siapa yang tak berdisiplin tuh.Contoh soalan yang ditanya dan lain pulak yang dijawab.Adelah beberapa ekor budak songal macam tahi cicak berbelang black and white  jawab soalan merapu-rapu ajo kojonyer

arahan soalan:sila isi tempat kosong dengan jawapan yang betul.

Imam Al-Ghazali digelar ______ kerana kecekapan ,kemahsyuran dan kehebatannya membela agama islam

Ada seorang budak yang aku gelar "tengkorak kambing man".Suke hati mak tiri laki mak dia je jawab soalan yang tertera diatas.Like this!.

Jawapan yang diberikan: Supermak

Korang tengok kan cerite supermak yang dekat tv3 tu.Kan3.Masyaallah!
semput aku tengok jawapan tuh.Kopi yang aku teguk tersembur dekat muka abg aku alang-alang abg aku berhadapan dengan aku ,kalo tak ade orang dekat depan aku.Aku akan teguk kopi tuh banyak-banyak then kejar saje sesiapa yang boleh dijadikan mangsa semburan maut aku ni.Nasib baik tak kena smack down dengan abang aku.Gila betul tengkorak kambing man ni.

Soalan seterusnya.

Berikan 3 contoh makanan yang haram dimakan.

Jawapan yang diberikan:
a Babi
b Anjing
c Biskut tiger.

Kurang hasam punya budak!.Dimanakah terselitnya biskut tiger itu.Sejak bila kerajaan mengeluarkan surat pekeliling mengatakan biskut tiger tuh haram.Nak aje aku sembelih budak yang bagi jawapan ni.Orang cakap daging manusia sedap dimasak kari sambal belacan cop pelempang.Agak2 aku boleh cuba tak?.

Next question.

Karya Imam Malik r.h yang paling terkemuka ialah ______

jawapan yang diberikan: Malik's Book

extraodinary.Kalau budak yang jawab soalan ni ade dekat depan aku.suda lame aku pang! pang! sampai pengsan.Aduh penat tangan aku menanda dan menaip cerite ni dekat blog.Nak luahkan perasaan geram.Manelah tahu kan budak yang jawab soalan merapu meraban ni tiba-tiba bace blog aku.Mesti dia malu macam Lembu jantan bertemu kekasih di perantauan.hohoho (ala-ala santa claus).Banyak lagi aneka jawapan pelik2 yang diberikan oleh mereka,Cuma tangan aku suda terlalu sakit untuk menaip.

Yang paling penting.Bila aku cek muka surat terakhir.Mesti ada segelintir pelajar yang tulis

"Maaf cikgu,saya tak tahu"

"Maaf cikgu,saya nak Ter uk! uk!.So full time saya habiskan mase dengan uk! uk!."

"Maaf cikgu..Tangan saya sakit.Saya tak dapat menulis."

"Maaf cikgu,malam tadi saya tak cukup tidur,Bagi markah bonus lah yea.xoxoxoxoxox(kiss and hug)"

Ish3.Mintak markah bonus yea.Sekali cakap cikgu bersuara dan cakap

"Markah bonus".

"yeaaaa yeppppiiii yahhhhoooooo".Berteriak bagai nak gila budak-budak.Gembira sangat dapat markah bonus.

apepun..yenna puringge poda yennade satepuringge padyapa kuch kuch kotak air.Assalamualaikum.
(india muslim mari)
(p/s Gigit jari sebab pening kepala menanda kertas.Pejam celik.Pejam celik kuku aku dah tinggal ciput....)

Tapi sebelum itu gua mahu kabarin dong,saya bukan cikgu tapi saya cuma membantu ayah saya sebab dapat duit kau. .Lumayan-lumayan.

3 comments:

Fath said...

Una buat sbb na' duit je.lalala

Nuril Husna Azman said...

hehehehe..Its all about a money money money

zahira said...

N.H TRUKSSS