macam budak tadika la..

Berpaksikan tuguh yang telah aku capai
Satu cinta penuh rahsia terbina antara ku dan dia....
Hanya Allah sahaja yang tau betapa cintanya aku pada kamu..

WAIT!...JANGAN KELUAR..AKU TAU KORANG TAK SUKE ORANG BERJIWANG..MESTI JELOUS KAN..HEHE..

AS u know..aku tusyen di pusat tuisyen budiman..Aku paling suke kelas math yang diajar oleh cikgu mail..
u know sebab ape..
1)dia memang terel mengajar..
2)suke buat lawak dgn perangai dia yang agak kelam kabut 2
3)dye aja kitorang macam budak tadika..

num 1 dan 2 aku taknak cakap pape yang gua nak cakap num 3..
kau tau macam mne gaya cikgu tadika ajar..time ni kitorang baru belajar bab 1 form 5 iaitu base..

"sekarang ni kita masih di tajuk base duuuu...?"

"waaaaa"...(budak2 tusyen sambung ayat cikgu)

"1 campur satu jadi kosong sa.....?"

"tuuuu....:"(budak tusyen jawab lagi)

"32 bahagi 8 jadi em....?"

"pat........"(cara kami bercakap masih berahi dan bersemangat)

dan akhirnya...

"1 + 1 + 1 jad' satu ti.......?"

"................" kitorang sume diam

"ga......."haha..cikgu jawab sendiri..kitorang sume da malas nak sambung ayat..

mesti ramai yang tak faham kan macam mane cara kira..ni tajuk base untuk form 5 aku bagi cara kira ..bila tengok dialog kat atas tibe 1+1=10 and 1+1+1=11..korang mesti fikir aku ni tak pandai tambah..huhu..aku bagi sikit tips untk tajuk base form5

1+1+1=11
1+1=10
1+0=1
begitu lah seterusnya..bila cikgu ajar macam ni aku teringat waktu sekolah tadika dulu..huhu
ape2 pun cikgu terbaik...

btw..aku sangat rindu pada korang.Almaklumlah da lame tak on9.Tenga sedap2 aku like status orang kat fb tanpa menoleh kiri dan kanan aku hanya like tanpa mengendahkan jenis status..begitulah keadaannya dan adat berFB skunk huhu....
Aku hanya bace status sorang artis ni je..Awal Ashaari he saids

"Salam Takziah buat semua ahli keluarga dan sahabat handai Allayarham Izuan Pilus yg telah kembali menemui penciptanya petang tadi. Semoga rohnya tenang bersemadi dikalangan yg beriman. Al-Fatihah.





baru habes solat asar..peace no war..hehe