pandangan mata..

cinta itu indah dan kadang kala menyakitkan.terpulang kepada sang hati..oleh itu janganlah kita membenci sesiapa kerana mungkin suatu saat nanti kita akan mencintai orang yang kita benci dan janganlah kamu terlalu mencintai pasangan kerana satu saat nanti kamu akan membenci pasanganmu walika pasangan kamu seorang yang sempurna dimata kamu.Dalam bercinta pelu banyak toleransi,harus saling mempercayai dan memahami.jika semua itu tiada,tidak bahagialah kamu.Kamu semua boleh jatuh cinta termasuk saya,erm saya hampir2..nak tahu siapa.rahsia!.yang pasti dia baik.

apa motif saya wat entry ni.hehe..ok2 la.saya nak taip sesuatu.baca je tau

lelaki merupakan hamba yang dikurniakan oleh allah untuk wanita dan wanita diciptakan allah untuk lelaki,namun kita masih ada batas selagi belum bergelar muhrim.Apabila seorang lelaki itu bertemu seorang wanita .Mata si lelaki akan tertumpu dibahagian rambut,oleh sebab itu,tutuplah rambutmu.Kemudian mata mereka akan turun pada wajahmu,oleh hal yang demikian tundukkanlah wajahmu agar tidak menimbulkan fitnah.Seterusnya paNdangan si lelaki akan menjurus ke arah leher,itu menandakan si wanita harus melabuhkan lagi tudung dan janganlah memakai tudung sekadar syarat untuk menutup rambut.Setelah itu mata si lelaki akan turun ke bahagian dada,maka dengan itu labuhkan tudung sehingga menutup paras dada atau jangan menampakkan bentuk kamu itu dong..hehe.Selepas itu mata si lelaki akan tertumpu pada susuk tubuh badan si wanita iaitu dibahagian pinggang,oleh kerna itu,janganlah memakai pakaian yang boleh menampakkan susuk tubuh mu itu.Seterusnya di bahagian hump dan drumstick oleh kerna itu dong tutup lah bahagian tersebut dan janganlah menampakkan kaki kamu yang menggiurkan itu,bisa runtuh dong iman si lelaki. Tuntas bicara,wanita diciptakan mempunyai bentuk tubuh dan lelaki macam straight line.Wanita merupakan dugaan untuk lelaki.So Lelaki sebagai pemimpin,didiklah wanita agar tidak alpa akan duniawi
bukan sengaja nak buat entry ni.cuma buat peringatan untuk para wanita agar menutup aurat daripada pandangan lelaki.Tak salah kan kalau saling mengingati..

Zina dilarang

Salam bakal ahli kubur sekalian.…rasenye da lame x wat entry sekarang baru free time.base deh?gua kan bisnes..straight to the point.today saya nak cakap pasal ZINA..sebut pelan2 murid Z.I.N.A.ye!!..ZINA bunyinye..baiklah..zina dalam erti kata lain berdua-duaan ditempat yang sunyi.Mesti ada yang tertanya.berduaan-duaan tapi tidak melakukan apa2 itu dikira zina ke.Jawapan:ya.itu juga dikira zina iaitu menghampiri zina.Mesti ada yang Tanya lagi”eh2..kenapa pulak,kitorang x buat ape2 pon.yang ringan2 pon tidak..JAWAPAN:ya..memang kamu tidak melakukan apa2 tapi syaitan selalu ada menjadi pihak ketiga.pada mulanya kamu tidak melakukan apa2.tapi syaitan mempunyai 1001 langkah untuk memerangkap kamu,mereka punya bjuta-juta dan beribu-ribu taktik untuk meggoda kamu .syaitan sudah berpengalaman dalam menggoda,mereka boleh diibaratkan professional.korang haruslah berhati-hati.jangan sudah terhantuk baru terngadah.ingatlah pesanan rasulullah:jangnalah engkau bersendirian dengan seorang wanita kecuali ketiganya adalah syaitan(Riwaayat Tabrani):Apabila berdua-duaan antara lelaki dan perempuan,syaitan akan menghembus perasaan berahi.perasaan ketika itu sukar hendak dikawal.Pintu penzinaan makin luas terbuka.Desakan nafsu semakin kuat.Iblis riang gembira melihat mangsa godaannya terpedaya.Hukum didunia bagi mereka yang berzina adalah sebat 100 kali.cuba korang bayangkan kalau tali sebatan tu datang dari neraka,tentu berkecai.ingatlah.dunia ini sementara,dalam waktu ini lah kamu diberi peluang oleh Allah untuk bertaubat,Allah itu Maha penyayang kerana itulah dia bagi kamu peluang untuk hidup lebih lama,Allah mahu mendengar kata taubat yang tulus ikhlas lahir dari hati korang,waktu diberikan kepadamu jadi kamu sebagai hamba allah laksanakan tanggungjawab sebagai hambanya..muhasabah diri anda.renung2kan lah dan selamat beramah.pentanda kecil kiamat sudah kelihatan.adakah anda masih mahu sesat dari landasan yang benar.